Du meddelar när du inte är tillgänglig. Det kan du göra via webben, mejl, sms eller fax. Eller ring oss!
Om din växel inte hinner svara, kopplas samtalet automatiskt över till oss.
En kund ringer. Vi får upp information om ditt företag på skärmen. Vi svarar med den hälsningsfras ni valt.
Vi meddelar att du inte är tillgänglig just nu och berättar när du nås.
Kunden får möjlighet att lämna ett meddelande. Vi vidarebefordrar meddelandet på det sätt du valt (mejl, sms, fax, telefon). Läs mer om telefonpassning utan koppling
Om du har telefonpassning med koppling så kopplar vi vidare samtalet till önskat nummer. OBS! Vi kan fungera som din externa växel. Läs mer om telefonpassning med koppling
Om du använder oss som extern kundtjänst, hjälper vi kunden med olika frågor. Allt från produktfrågor till felanmälan. Läs mer om telefonpassning utan koppling
Kunden får möjlighet att lämna ett meddelande. Vi vidarebefordrar meddelandet på det sätt du valt (mejl, sms, fax, telefon). Läs mer om telefonpassning utan koppling