Skip to main content

Så funkar det

SvarDirekt svarar när du inte kan. Vi hjälper dig med telefonpassning, extern kundtjänst, bokningstjänst och andra telefonisttjänster. Samarbetet med en ny kund börjar alltid med att vi lär oss vad företaget gör och hur ni vill att vi svarar.

1

Du meddelar när du inte är tillgänglig. Det kan du göra via webben, mejl, sms eller fax. Eller ring oss!

2

Om din växel inte hinner svara, kopplas samtalet automatiskt över till oss.

3

En kund ringer. Vi får upp information om ditt företag på skärmen. Vi svarar med den hälsningsfras ni valt.

4

Vi meddelar att du inte är tillgänglig just nu och berättar när du nås.

5

Kunden får möjlighet att lämna ett meddelande. Vi vidarebefordrar meddelandet på det sätt du valt (mejl, sms, fax, telefon). Läs mer om telefonpassning utan koppling.

6

Om du har telefonpassning med koppling så kopplar vi vidare samtalet till önskat nummer. OBS! Vi kan fungera som din externa växel. Läs mer om telefonpassning med koppling.

7

Om du använder oss som extern kundtjänst, hjälper vi kunden med olika frågor. Allt från produktfrågor till felanmälan. Läs mer om telefonpassning utan koppling.

8

Kunden får möjlighet att lämna ett meddelande. Vi vidarebefordrar meddelandet på det sätt du valt (mejl, sms, fax, telefon). Läs mer om telefonpassning utan koppling.

Det här låter intressant! Jag vill veta mer

    Dina kunder får svar direkt

    Behöver du hjälp med telefonpassning? Vi svarar när du hjälper kunder, sitter i möte eller är på lunch. SvarDirekt erbjuder kostnadseffektiva svarstjänster till alla typer av företag och organisationer. Varje vardag mellan 7:30 och 17:30 är vi redo att svara på inkommande samtal. Vi hjälper dig som behöver hjälp ibland, ofta eller jämt.

    • Inga telefonköer
    • Välj när och hur du vill ha hjälp
    • Personligt och proffsigt bemötande
    • Erfarenhet sedan 1997

    Med vår hjälp får du tid över till annat och minskar de fasta kostnaderna.
    Ring oss på  0494-129 30, vardagar 7.30 – 17.30, så berättar vi mer.