Frågor och svar
Söker du en svarartjänst som agerar människor och inte som robotar, då har du kommit rätt. Eller om du bara vill att dina kunder ska få det bästa bemötandet de kan få. Sen har vi funnits länge, vi kommer gärna med tips och feedback på hur vi upplever mötet med era kunder
Våra tjänster används idag av flera olika branscher. Allt ifrån Industriföretag, fastighetsbolag, bilföretag, hantverkare, statliga myndigheter till banker. Några fler kan du se här
Telefonpassing vid behov är en sådan tjänst som används just dessa tillfällen. Inget som behöver bokas utan det är bara att koppla över mot er anknytning. Vill ni ge en headsup, maila gärna också på info@svardirekt.se och meddela varför ni tillfälligt kopplar in er.
För att kunna svara på detta så behöver vi få veta mer om er verksamhet och vilken tjänst ni är intresserad av. Beror helt på om det handlar om Telefonpassning, extern växel eller till exempel vår sekreterartjänst för advokater eller jurister. Det enkla svaret är, fråga oss och få svar direkt.
Då detta är ett partnerskap som bygger på kommunikation och förtroende för bästa resultat för er och era kunder, så tror vi inte på bindningstid. Däremot har vi 2-6 månaders uppsägningstid beroende på tjänst.
Saknar du svar på något?
Hör av dig så ska vi se till att du får svar direkt!
Det här låter intressant! Jag vill veta mer
Dina kunder får svar direkt
Behöver du hjälp med telefonpassning? Vi svarar när du hjälper kunder, sitter i möte eller är på lunch. SvarDirekt erbjuder kostnadseffektiva svarstjänster till alla typer av företag och organisationer. Varje vardag mellan 7:30 och 17:30 är vi redo att svara på inkommande samtal. Vi hjälper dig som behöver hjälp ibland, ofta eller jämt.
-
Inga telefonköer
-
Välj när och hur du vill ha hjälp
-
Personligt och proffsigt bemötande
-
Erfarenhet sedan 1997
Med vår hjälp får du tid över till annat och minskar de fasta kostnaderna.
Ring oss på 0494-129 30, vardagar 7.30 – 17.30, så berättar vi mer.