SvarDirekt erbjuder kostnadseffektiva och kundanpassade telefonpassnings- och svarstjänster. Det har vi gjort sedan 1997 och är därmed bland de mest erfarna i branschen. Professionalism och personligt bemötande genomsyrar allt vi gör.
Företaget finns numera i Linköping(tidigare i Kisa) men dina kunder uppfattar det som att vi sitter hos er. Det beror på att:
- Vi svarar med ditt företagsnamn och den hälsningsfras du valt.
- Vi alltid sätter oss in i våra kunders verksamhet, produkter, tjänster och processer.
- Vi får upp information på skärmen vid inkommande samtal.
Dessutom gillar vi att prata i telefon!

Hos SvarDirekt får dina kunder ett trevligt bemötande samt svar på var, när och hur du kan nås. Vi erbjuder tjänster inom telefonpassning, extern växel, kundservice, bokningsservice, advokatsekreterarhjälp. Alla tjänster kan användas tillfälligt, långvarigt, under toppar, under luncher, vid sjukdom, i semestertider eller vid andra behov.
Vi hjälper små och stora företag, organisationer och myndigheter. Bland våra kunder hittar du advokatbyråer, kommunala bolag, industrier, fastighetsbolag och mängder av andra typer av företag.
Vårt mål är att avlasta dig så att du kan fokusera på din verksamhet. Vi svarar när du inte kan.